Integrale - Gr.A

Janika autója körülbelül három év alatt készült a mai formájára, de most is folyamatos fejlesztés alatt áll. A legújabb projektünk egy szekvenciális váltókulissza beépítése a meglévő eredeti abarth tolófogaskerekes váltóra, tudomásunk szerint ilyen megoldást Lanciaban még sehol sem alkalmaztak! A másik komolyabb fejlesztés a fékrendszert érinti, előre és hátra is 365mm-es a "WRC-ken" is használt belső hűtésű tárcsákat szerelünk a hozzájuk tartozó 4 dugattyús Brembo féknyergekkel. Persze a fejlesztés soha sem áll meg. Az autóban látható briliáns technikai megoldások és az elképesztő teljesítmény mindent elmond az autósport iránti szenvedélyünkről és elhivatottságunkról!

 

Motor

  • 2000 cm3, turbo, 16 szelep
  • titán hajtókarok
  • kovácsolt alumínium dugattyúk
  • tűzkarikás hengerfej tömítés
  • erősített, Abarth blokk
  • egyedi profilú vezérműtengelyek, hangolható vezérműtárcsákkal
  • egyedi szívó- és kipufogó rendszer
  • egyedi vízhűtő és intercooler
  • ALS
  • egyedi turbó feltöltő

Menetteljesítmény

  • teljesítmény: kb. 450 LE (turbószukítő nélkül)
  • forgatónyomaték: kb. 650 Nm
  • gyorsulás 0-100 km/h: 3.3s
  • végsebesség: 180-205 km/h; az áttételtől függ 

Erőátvitel

  • összekerék hajtás
  • 5 illetve 6 sebességes(Abarth), tolófogaskerekes váltó
  • 2 tárcsás szinterezett bronz kuplung
  • első differenciálmű: lamellás "sper"
  • hátsó differenciálmű: önzáró Torsen
  • változtatható nyomaték elosztás a két tengely között (40/60-tól 70/30-ig)

Futómű

  • saját tervezésű lengőkarok
  • fordított rendszerű, "vastag szárú" Bielstein gátlók, többféle keménységben
  • változtatható erosségű Abarth stabilizátorok
  • minden szilentblokk helyén GL-szem található 

Fék

Elöl:

  • 280-365mm átmérőjű belső hűtésű tárcsafék, a verseny jellegétől függően

Hátul:

  • 280-365mm átmérőjű belső hűtésű tárcsafék, a verseny jellegétől függően

Karosszéria

  • gyári karosszéria üvegszálas műanyag elemekkel, egyedi lökháritó a nagy intercooler miatt

További képek

Copyright © 2005. Bartos Motorsport - All Rights Reserved.