Integrale - Gr.A
Janika autója körülbelül három év alatt készült a mai formájára, de most is folyamatos fejlesztés alatt áll. A legújabb projektünk egy szekvenciális váltókulissza beépítése a meglévő eredeti abarth tolófogaskerekes váltóra, tudomásunk szerint ilyen megoldást Lanciaban még sehol sem alkalmaztak! A másik komolyabb fejlesztés a fékrendszert érinti, előre és hátra is 365mm-es a "WRC-ken" is használt belső hűtésű tárcsákat szerelünk a hozzájuk tartozó 4 dugattyús Brembo féknyergekkel. Persze a fejlesztés soha sem áll meg. Az autóban látható briliáns technikai megoldások és az elképesztő teljesítmény mindent elmond az autósport iránti szenvedélyünkről és elhivatottságunkról!
Motor
- 2000 cm3, turbo, 16 szelep
- titán hajtókarok
- kovácsolt alumínium dugattyúk
- tűzkarikás hengerfej tömítés
- erősített, Abarth blokk
- egyedi profilú vezérműtengelyek, hangolható vezérműtárcsákkal
- egyedi szívó- és kipufogó rendszer
- egyedi vízhűtő és intercooler
- ALS
- egyedi turbó feltöltő
Menetteljesítmény
- teljesítmény: kb. 450 LE (turbószukítő nélkül)
- forgatónyomaték: kb. 650 Nm
- gyorsulás 0-100 km/h: 3.3s
- végsebesség: 180-205 km/h; az áttételtől függ
Erőátvitel
- összekerék hajtás
- 5 illetve 6 sebességes(Abarth), tolófogaskerekes váltó
- 2 tárcsás szinterezett bronz kuplung
- első differenciálmű: lamellás "sper"
- hátsó differenciálmű: önzáró Torsen
- változtatható nyomaték elosztás a két tengely között (40/60-tól 70/30-ig)
Futómű
- saját tervezésű lengőkarok
- fordított rendszerű, "vastag szárú" Bielstein gátlók, többféle keménységben
- változtatható erosségű Abarth stabilizátorok
- minden szilentblokk helyén GL-szem található
Fék
Elöl:
- 280-365mm átmérőjű belső hűtésű tárcsafék, a verseny jellegétől függően
Hátul:
- 280-365mm átmérőjű belső hűtésű tárcsafék, a verseny jellegétől függően
Karosszéria
- gyári karosszéria üvegszálas műanyag elemekkel, egyedi lökháritó a nagy intercooler miatt